Tuesday, May 09, 2006

Amsterdam


Damn δεν ήθελα να φύγω!

8 Comments:

Blogger snikolas said...

Ζηλεύω… ξέρεις πόσο πολύ ήθελα να πάω και δεν “έκατσε”; Βάλε μερικές ακόμη photos αν μπορείς!

8:50 PM  
Blogger zouri1 said...

φωτογραφιες μπορειτε να δειτε και εδω.

http://zouri.blogspot.com/2006/02/amsterdam.html

9:16 PM  
Blogger €lisavet said...

Τις είχα αντιγράψει Νικόλα από ψηφιακή σε cd και μου έσπασε :S
Περιμένω να μου τις ξαναστείλουν από Ολλανδία, σε κανα 10ημερο. Προς το παρόν έχω μόνο 3 από mail. Στις άλλες 2 είμαι εγώ γι'αυτό δεν τις ποστάρω :P

zouri πότε πήγες εσύ;πως πέρασες;
τις είχα δει τις φωτογραφίες σου!

10:15 PM  
Blogger Kyrios Elefantas said...

ή μάλλον
Dam δεν ήθελα να φύγω

3:10 AM  
Blogger €lisavet said...

Σωστά! :)


louisbrooks σ'ευχαριστώ! Δε βρίσκεις κάθε μέρα τέτοιες ευκαιρίες.

4:33 PM  
Blogger averel said...

παλι με χρονια με καιρους, παλι εκει θα παμε. Φοβερη πολη. Περα απο την ελευθερια και τα αναμενομενα, η αρχιτεκτονικη της ειναι απολαυστικη.

9:46 PM  
Blogger €lisavet said...

Αχ ναι, μοιάζουν με κουκλόσπιτα. Κι όσο σκέφτομαι ότι είχαμε κι εμείς πανέμορφα παλιά αρχοντικά και τ'αντικαταστήσαμε με άθλιες πολυκατοικίες...

1:15 AM  
Blogger averel said...

μεγαλη κουβεντα, ακομα μεγαλυτερο εγκλημα.

11:56 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home