Saturday, November 12, 2005

Όλα πρέπει να τα δοκιμάζει κανείς σ'αυτή τη ζωή

"Όλα πρέπει να τα δοκιμάζει κανείς σ'αυτή τη ζωή" .
So, το τελευτάιο διάστημα κάπνισα και μέθυσα για πρώτη φορά.
Το τσιγάρο, Assos μαλακό, υπήρχε από καιρό ξεχασμένο στο συρτάρι μου.
Είχα την περιέργεια εκείνη τη νύχτα να δω κατά πόσο μπορεί να μου κάνει την περιβόητη παρέα και να συνεριστεί τα ντέρτια μου.
Τζίφος. Ούτε μιλούσε ούτε λαλούσε.
Μόνο μου βρώμισε το δωμάτιο και μου στέγνωσε βαθμιαία το λαιμό.
Ε ήταν και παλιό. Το έσβησα απογοητευμένη λίγο πριν καεί ολοκληρωτικά και πέταξα και το πακέτο.
Άνοιξα παράθυρα, ξέπλυνα το στόμα μου κι έμεινα ν'αναρωτιέμαι γιατί ευχαριστιώμαστε την αυτοκαταστροφή. Και κάπως έτσι με πήρε ο ύπνος.
Μετά από μέρες, σε party συνέχισα να ασκούμαι σ'αυτό που κάνω πετυχημένα τώρα τελευταία.
Να πίνω αρκετά και γρήγορα. Αυτή τη φορά όμως δεν ήταν το ίδιο. Η τσικουδιά συνέτριψε την αλαζονεία μου. 3-4 ποτηράκια μετά τα 2-3 από κρασί και δώσ'του κέφι η κυρία. Δε γύριζε το σπίτι, όχι, τσ τσ. Γύριζε η πολυκατοικία ολόκληρη κι εγώ μέσα σ'αυτή. Deja vu. Κάπου,κάπως το έχω ξαναζήσει αυτό. Α ναι, Disneyland. Μόνο που εκεί κάποια στιγμή σταματάει να κατέβεις. Ένας συνpartιαζόμενος μου είπε πως καλό θα ήταν να τα βγάλω. "Μπα,έχω γερό στομάχι" είπα 5 λεπτά πριν αρχίσω να τρέχω συνάμενη κουνάμενη να βρω τουαλέτα.
Μέχρι εκεί θυμάμαι κάπως ξεκάθαρα.Το επόμενο που θυμάμαι είναι να με ξυπνάει ένα επίμονο ενοχλητικό κουδούνισμα που δεν προερχόταν απ'το κεφάλι μου. Ήμουν στο σπίτι μου, είχε ξημερώσει και μ' έπαιρνε η εορτάζουσα να μου πει ότι είχα ξεχάσει σπίτι της το κινητό μου.
So, κραιπάλες-Έλσα σημειώσατε 1.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home