Monday, May 15, 2006

Πιτσιρίκιες θεωρίες

Είχα μια πολύ εύθυμη συζήτηση πρόσφατα. Το θέμα; Παιδικές απορίες, παιδική φαντασία ή αλλιώς πως να εξηγείς φαινόμενα που πρωτοαντικρύζεις, δεν έχεις διδαχθεί τίποτα για την ύπαρξη τους και γενικώς δεν έχεις ιδέα! Λέγαμε λοιπόν, καθένας με τον πόνο του, σχετικά με την τηλεόραση...c'est moi πίστευα πως οι ηθοποιοί βρίσκονταν μες στον τοίχο πίσω απ'τη συσκευή, γι'αυτό και οι περισσότεροι ήταν αδύνατοι, άλλος νόμιζε ότι η ζωή παλιά ήταν ασπρόμαυρη κοκ Όσο περνούσε η ώρα, τόσο συνειδητοποιούσαμε πόσο τρελές θεωρίες είχαμε για το κάθε τι! Ο θεός φτιαγμένος από σύννεφα, οι κούκλες που δε μιλούσαν απλά δεν είχαν εξασκηθεί ακόμα και η λίστα δεν τελείωνε...!Εσείς έχετε παρόμοιες παιδικές επινοήσεις και παρανοήσεις να εξομολογηθείτε; :)

2 Comments:

Blogger Durden_Alie said...

αχμ...νννναι...(κοκκινίζω)

μου θύμισες την εποχή που πίστευα ότι υπήρχαν δύο...Θεσσαλονίκες!

Θεέ μου, τι ντροπή! :-)))

1:05 AM  
Blogger €lisavet said...

Xixi! Εγώ προσευχόμουν να με ακούσουν τ'αρκουδάκια της αγάπης stg! Κάθε βράδυ τα έβλεπα στον ύπνο μου.

Όσο από γεωγραφία durden...έχω καταγωγή από Γιάννενα και μια φορά που με ρώτησε ένας δάσκαλος στη β΄ δημοτικού για την καταγωγή μου, του είπα βόρεια ήπειρο. Από τότε έχω την αίσθηση ότι με έβλεπε με αρκετό θαυμασμό...

Επίσης είχα την αίσθηση ότι η Πάτρα βρέχεται απ΄το Αιγαίο κι ότι το Καρπενήσι είναι, φυσικά, νησί!

1:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home