Tuesday, September 12, 2006

Οικονομία, η αγαπημένη



Χαμένη μέσα σε οικονομικούς όρους, διαγράμματα, καμπύλες και ισοτιμίες, με το βλέμμα θολό και το κεφάλι καζάν ντιπί, αναρωτιέμαι...είναι ανάγκη να τα μάθω εγώ όλα αυτά;! Αφού δε σπουδάζω οικονομικά! Αφού σε λίγο δε θα τα θυμάμαι! Αφού και να τα θυμάμαι, τα προβλήματα στην οικονομία είναι τόσο πολύνθετα, που μπορεί να εξαρτώνται από άπειρους παράγοντες. Άσε που υπάρχουν και θεωρίες, που αναιρούν η μία την άλλη! Και ως αποκορύφωμα, έρχομαι να ρωτήσω, έχετε δει ποτέ εσείς, όχι πέστε μου, έχετε δει κανέναν πάμπλουτο οικονομολόγο; Καμιά μάντισσα που να κέρδισε το τζόκερ; (άσχετο!) Οκ, οκ....ξέρω. Ό,τι και να συμβαίνει, εγώ πρέπει να διαβάσω..................................!!! :(

6 Comments:

Blogger snikolas said...

Και ακριβώς επειδή πρέπει να διαβάσεις, πάσχεις επίσημα και εσύ το σύνδρομο του “κανωταπανταεκτοςαποτοναδιαβαζω”! Περάστε από το ιατρείο μου παρακαλώ. :)

7:58 PM  
Blogger €lisavet said...

Αυτό επισήμως λέγεται "μικρό διάλειμμα από το διάβασμα" nikola και η καθαρά παρούσα αξία του είναι ανεκτίμητη!!!

8:01 PM  
Blogger dimitris said...

καταρχην οταν μετα απο μερικα χρόνια θα τα ξαναδιβάσεις γιατι σου χρειάζονται τοτε θα μετανιώνεις γιατι δεν τα διαβασες και δευτερο αν δεν αποκτήσεις την γνώση για νακαταλαβαίνεις τι γινεται γύρω σου τοτε καπιος/α αλλος/η θα καθοριζουν το "γύρω σου"

2:43 PM  
Blogger Sotirios said...

Kι εγώ θα έβαζα το θέμα, αν ήθελες να υποστηρίξεις ότι καλώς διαβάζεις τα της οικονομίας, πώς θα επιχειρηματολογούσες;

(το ερώτημα δεν τίθεται ως αστείο...)

2:59 PM  
Blogger €lisavet said...

dimitri δεν έχεις άδικο, αλλά τι απ'όλα αυτά που λες, αναιρεί τ'ότι μου είναι δυσάρεστα;

sotirios καλά κάνω και διαβάζω γιατί βραχυπρόθεσμα θα περάσω το μάθημα και μακρoπρόθεσμα θα έχω μια ιδέα για το θέμα. Το να γίνω ειδήμων στην οικονομία όμως το βλέπω λίγο δύσκολο, μιας και δεν έχω κλίση στον τομέα.

4:12 PM  
Blogger €lisavet said...

thank u sourfou! :)
εξεταστική κι εσύ ε; χμφ!

5:37 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home