Saturday, May 19, 2007

Καλοκαιρινή διάθεση

Καλησπέρα! Είχα κάτι αιώνες να γράψω, αλλά χαλάλι! Πώς είστε; Εγώ σε καλοκαιρινή διάθεση! Μη βλέπετε που άσπρισαν τα μαλλιά μου, από τα χνούδια απ'τις λεύκες είναι. Όπως και τα κόκκινα μάτια, σετάκι, ασορτί.
Δεν πτοούμαστε όμως, κάναμε και το πρώτο μας μπάνιο. Στην εξωτική Χαλκιδική φυσικά. Το γνωστό ανέκδοτο το ξέρετε, που πήγαν 2 Θεσσαλονικείς στον Παράδεισο και είπαν "Καλός κι ο Παράδεισος, αλλά σαν τη Χαλκιδική...!" Ε κάπως έτσι.
Πώς ήταν το πρώτο μπάνιο; Απρόσμενα καλό. Η θάλασσα ήταν υποφερτή κι αν το προσπαθούσες λίγο και κολυμπούσες για κάμποση ωρίτσα, δεν κρύωνες καν. Θα'θελα να πάω κι αυτό το Σαββατοκύριακο αλλά λένε θα χαλάσει ο καιρός. Βέβαια δεν είναι να έχεις και πολλή εμπιστοσύνη στην ΕΜΥ, θα δούμε.Κάνω και τόσες φιλότιμες προσπάθειες στο γυμναστήριο, να μην επιδείξω το θεϊκό κορμί; Αστειάκι.
Τώρα που είπα γυμναστήριο, μας ρωτάει τις προάλλες ο γυμναστής με πονηρό γελάκι, "Σας πιάνει η άσκηση; Όντως σας κουράζει ή προσποιείστε;" Καμμένος λίγο ο γυμναστής όπως καταλαβαίνετε, αλλά κατά τ'άλλα πολύ καλός. Στο aerobic βάζει μουσική υπόκρουση σκυλάδικα σε remix με μπιτάκι. Άλλο πράμα σου λέω. Στη διαπασών το τσιφτετέλι. Βέβαια αυτό από 'δω και πέρα θα πάψει, γιατί ξεκουφαίναμε τη γειτονιά και τώρα τα λυκειόπαιδα άρχισαν πανελληνίες.
Καλή επιτυχία να έχουν τα πουλάκια μου. Κάθε φορά που βλέπω αυτό το θέμα στις ειδήσεις ένας κόμπος μου έρχεται στο στομάχι. Φαντάσου. Αν πήγαιναν όλοι οι Έλληνες σε ψυχολόγο το standar τραύμα που θα ψυχαναλύανε οι περισσότεροι, θα πρέπει να ήταν αυτό των πανελληνίων.
Από που ξεκίνησα και που κατέληξα όμως! Τα άσχετα των ασχέτων. Δεν πειράζει, υγεία να έχουμε. Θα κλείσω λοιπόν μ'ένα κοινωνικό μήνυμα: για όσους είναι σε δίαιτα εν αναμονή των εμφανίσεων στην παραλία, ΠΡΟΣΟΧΗ, μη γίνετε έτσι!



Την είδα πρωί πρωί στην tv και σκιάχτηκα! Άσε που λένε πως ο φακός προσθέτει κιλά! Omg!

ps:Α είδα και την ταινία του Ρουβά. Όχι, που θα την άφηνα! Μετά λύπης μου, δε βλέπεται. Τα καλύτερα είναι ίσως στο making of, δηλαδή αν βρεθεί κατά λάθος στα χέρια σας το dvd, πηγαίνετε κατευθείαν στους τίτλους τέλους!

7 Comments:

Blogger snikolas said...

Εμ! Λύσσαξες να την δεις την ταινία!!! Και να πω πως δεν είχες προειδοποιήσεις; Είχες! :P

12:38 AM  
Blogger €lisavet said...

Η περιέργειά μου ήταν μεγαλύτερη μάλλον από την προκατάληψή μου!! :)

8:49 PM  
Blogger china girl said...

φιλιά για την καλοκαιρινή σου διάθεση με ημερομηνία ανοιξιάτικη και καιρό φθινοπωρινο΄.

Ε?

Ναι...

αργυρένια

2:27 PM  
Blogger €lisavet said...

Αργυρένια μου εσύ καλά τα λες, ο καιρός μας έχει ολίγον τι τρελάνει!

2:01 AM  
Blogger patsiouri said...

Κλάψ! Κι εγώ τώρα με την ατυχία σάν αυτό το ανορεξικό έχω γίνει τόσες μέρες με τον ορό...

Το ανέδοτο γαμάτο!

12:28 AM  
Blogger mad2luv said...

ΑΑΑ!!ΚΑΛΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΙΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΜΟΥ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΕΝΑ ΑΓΓΟΥΡΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ,ΓΛΥΚΥΤΑΤΟ ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ,ΣΑΚΗ...

11:59 AM  
Blogger €lisavet said...

patsiouri περαστικούλια! Θα επανέλθεις και μια χαρά θα είσαι, να το δεις!

mad2luv νομίζω περισσότερο έπασχε το σενάριο παρά ο Σάκης.

2:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home