Monday, January 14, 2008

Λατρεμένοι μου γείτονες…



Λατρεμένοι μου γείτονες…

Δε λέω, όταν οι μηχανικοί ξεχνάν την έννοια της ηχομόνωσης κι εμείς ξεχνάμε τι θα πει ύπνος και ηρεμία, πολλά μπορούν να συμβούν. Όταν όμως κάποιος έχει ρατσιστικές ή εκδικητικές τάσεις και καταστρέφει επανειλημμένα την περιουσία του «ξένου» γείτονά του, επειδή ενοχλείται από την γειτνίαση, νομίζω ένα πράγμα του αξίζει, γυάλινος βώλος να σκάει αενάως στο πλακάκι που έχει για εγκέφαλο!


Με την καμία εκτίμηση!



Μουσικό χαλί: Φώναξε πιο δυνατά - Βαρθακούρης

4 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

χα χα χα
υπομονή πουλάκι μου
αρχισε να τραγουδάς δυνατά

7:21 PM  
Blogger €lisavet said...

Ε είπαμε Γιωρίκα, αντίποινα, αλλά όχι κι έτσι! Με έχεις ακούσει να τραγουδάω; :)

8:41 PM  
Blogger alienlover said...

η φωτογραφία είναι από τις πιο αστειες και συνάμα κάφρικες που έχω δει ποτέ. :D

υγ. σπάστους τα νεύρα μέχρι αηδίας

8:53 PM  
Blogger €lisavet said...

yeah!!! :)

Πάντως η ιστορία είναι για τον από πάνω μου που τον ενοχλεί ο από πάνω του.
Τα είπα λίγο μπερδεμένα και δεν έδωσα πολλές λεπτομέρειες επίτηδες, γιατί το πράγμα έχει πάρει πλέον τη δικαστική οδό...!

11:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home