Wednesday, March 26, 2008

Κλαψ, σνιφ, λυγμ!



Τον τελευταίο καιρό νομίζω πως παίζω στο παιχνίδι "είσαι πιο έξυπνος από ένα δεκάχρονο" και χάνω συνέχεια... Νομίζω πως θα έρθει ξαφνικά η Αλιμπέρτη με το δασκαλίστικο ύφος πάνω απ'το κεφάλι μου και θα με υποχρεώσει να παραδεχτώ on camera την προηγούμενη φράση.
Δεν έχω εντοπίσει από που χάνω τη φαιά ουσία ακριβώς. Θέλω να πιστεύω πως είναι θέμα προσανατολισμού. Θέλει επιδιόρθωση η πυξίδα μου. Μέχρι να γίνει αυτό, θα προσπαθήσω να καθυστερήσω λίγο τη visa για τα ταξίδια του μυαλού μου. Ένας θεός ξέρει που μπορεί να με βγάλουν...

8 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

μη στεναχωριέσαι πουλάκι μου. φταίει που είσαι ξανθούλι

6:15 PM  
Blogger €lisavet said...

Δε φταίει αυτό...προσπάθησα και με σκούρο καστανοκόκκινο... :P

6:19 PM  
Blogger Dark_Maiden said...

Αν και είμαι σίγουρη, πως δεν ισχύει αυτό που λες περί εξυπνάδας, εντούτοις η καρδιά είναι αυτή που μετράει ζουζούνα κι εσένα μοιάζει να είναι τρυφερή και παιδική :)

12:03 PM  
Blogger €lisavet said...

Αχ σ'ευχαριστώ! :D

3:48 PM  
Blogger "ζαχαρούλα.." said...

..αν δλδ δεν είσαι πιο έξυπνη από ένα δεκάχρονο, τελειώνουν όλα??????
τς τς τς....



καλό μήνα!!

4:23 PM  
Blogger €lisavet said...

Σωστό κι αυτό! :)

1:46 PM  
Blogger patsiouri said...

Αντε ρε συ, η βλαμμένη άνοιξη φταίει για όλα, υπογράφω!

12:37 AM  
Blogger €lisavet said...

Αν υπογράφεις, πάω πάσο!!!

1:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home