Friday, October 13, 2006

Παρασκευή και 13!!!


Τι μέρα κι αυτή! Αν ήμουν προληπτική, θα είχα ταραχτεί πολύ! Αλλά ευτυχώς δεν πιστεύω σ'αυτές τις χαζομάρες. Το μόνο που κάνω είναι να μην ανοίγω ομπρέλα σε κλειστό χώρο, να μην περνάω κάτω από σκάλα, να μην αφήνω ανοιχτό το ψαλίδι, να πιάνω κόκκινο και να μετράω μέχρι το 10 όταν βλέπω μαύρη γάτα και τέλος, να φοβάμαι όταν βλέπω κοράκια στον αέρα. Είναι πρόληψη αυτό; Δε νομίζω. Παρασκευή και 13, Τρίτη και 13 και βλακείες! Λες και η σύμπτωση συγκεκριμένου αριθμού και ημέρας θα επιφέρει τρομερές αλλαγές στη ζωή μας αν οι ίδιοι δεν το επιθυμούμε!
Τώρα που το σκέφτομαι όμως, δεν έχω δει ούτε το θρίλερ Παρασκευή και 13...λέω τώρα που διακοπεύω να βάλω την τυχερή μου ζακετούλα και να πάω να το νοικιάσω! :P

15 Comments:

Blogger snikolas said...

Περίεργο, δεν είπες τίποτα για τους καθρέφτες! Η ανήκουν σε ξεχωριστή κατηγορία; :)

9:51 AM  
Blogger €lisavet said...

Όλως περιέργως...δε μου έχει συμβεί ποτέ να σπάσω καθρέφτη! Το φαντάζεσαι; Oh mondie!

:)

10:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έτσι, έτσι.. Αυτό μας έλειπε, να είμαστε και προληπτικοί!! :P

10:58 AM  
Blogger Dark_Maiden said...

Πάλι καλά που δεν είσαι προληπτική :)

Ευτυχώς!!

1:19 PM  
Blogger €lisavet said...

Πάλι καλά Dark! :))

3:13 AM  
Blogger jojo said...

ε όχι και προληπτική!

μια χαρά νορμάλ είσαι....

αυτά που λες άλλωστε,
δεν είναι προλήψεις,
είναι απλοί κανόνες σωστής συμπεριφοράς.... (και γω τα ίδια κάνω ακριβώς!) ;)

6:23 PM  
Blogger €lisavet said...

(Jojo έτσι, να μαζευτούμε πολλές, μπορεί και να τους πείσουμε! ;) )

3:09 PM  
Blogger YO!Reeka's said...

εγώ πάλι είχα πολύ καλές ειδήσεις!!!

7:53 PM  
Blogger Διαστημόγατο said...

Εγώ πάντως ερωτεύτηκα το γατουλίνι της φωτογραφίας... :ΡΡΡΡ

9:13 PM  
Blogger €lisavet said...

kogi, αυτό μας έλειπε! Θα μας ακούσει κανας Άνθιμος και τι θα πει; Δεισιδαιμονίες!

Gelial, πάντα καλές ειδήσες να έχεις! Φτου φτου!

Vampiria είναι όντως ομορφούλι, αλλά πολύ άστατος χαρακτήρας...!

10:52 AM  
Blogger iliasandro said...

Μην πιστεύεις σε τέτοια πράγματα. Αν είναι να σου τύχει κάτι θα σου τύχει. Δεν μπορείς να το αποφύγεις. Τι κιαν είναι ΠΑρασκευή και 13, τι κιαν πέρασες κάτω απο σκάλα, τι κιαν είδες μαύρη γάτα...

(Θα σου έστελνα αυτο το σχόλιο την Παρασκευή, αλλά για καλό και για κακό δεν άνοιξα τον υπολογιστή μου)

9:55 PM  
Blogger €lisavet said...

iliasandro xaxaxaxaxaxxaxa! Έχεις δίκιο! (Καλά έκανες και δεν τον άνοιξες!)

10:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εμείς δεν είμαστε προληπτικοί χτύπα ξύλο.

11:07 AM  
Blogger iliasandro said...

@sandiago nasar: Όχι δεν είμαστε... (Ήταν ανάγκη να στείλεις το 13ο σχόλιο;)

7:05 PM  
Blogger €lisavet said...

sandiago Αυτό το "χτύπα ξύλο" το έλεγα κι εγώ πολύ, παλιά, αλλά ευτυχώς το έκοψα. Τα περισσότερα είναι και θέμα συνήθειας τελικά.

iliasandro, το πρόσεξα κι εγώ για το σχόλιο!χεχε

1:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home