Friday, December 01, 2006

Τζόκερ

Αχ, γιατί να μην έχω κερδίσει το τζόκερ; Γιατί να μην έχω μεγάλες πιθανότητες να το κερδίσω; Γιατί να μην κατέχω εγώ για μια φορά το τυχερό δελτίο; Σιγά, τι είναι μια φορούλα να κερδίσω κι εγώ λίγα λεφτουδάκια ανάμεσα στην πληθώρα των κληρώσεων; Σκέφτομαι πως 1-2 εκ. ευρώ θα ήταν ό,τι πρέπει αυτή τη στιγμή. Θα κάλυπταν αρκετές ανάγκες. Έχω βέβαια κάτι προβληματισμούς για το πως θα τα διαθέσω, που θα τα επενδύσω και τι προτεραιότητες θα δώσω, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Το σημαντικότερο που με βασανίζει τώρα είναι, γιατί να μην το κερδίζω εγώ;;;!
Ρε, λες να φταίει που δεν παίζω;

12 Comments:

Blogger jojo said...

α ωραία! σαν και μένα και συ!

πάντα αυτό λέω.
θέλω να μου πέσει το λόττο αλλά δεν μπαίνω και στον κόπο να παίξω.
αν είναι τυχερό μου, θα βρώ στο δρόμο το τυχερό δελτίο και έτσι θα κερδίσω!

πάντως σε τράπεζα δεν θα τα έβαζα τα λεφτά μου.... ;)

12:27 PM  
Blogger kotosalata said...

Εγώ και με μισό εκατομαμμύριο έουρος ευχαριστημένη θα είμαι! Reminder: Να πάρω το πρωτοχρονιάτικο λαχείο!

Καλό μήνα!

12:52 PM  
Blogger kotosalata said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:57 PM  
Blogger snikolas said...

Αν τα κερδίσω θα τα φάμε μαζί! Θέλεις μικρό μου; :)

2:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

"ρε λές να φταίει που δεν παίζω;"
Κορυφαίο!

1:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Ρε, λες να φταίει που δεν παίζω;"..
Την ίδια απορία έχω κι εγώ...;)

4:52 PM  
Blogger €lisavet said...

jojo αυτό με το δελτίο στο δρόμο δεν το είχα σκεφτεί, αλλά έχεις δίκιο, ή είσαι τυχερή ή δεν είσαι!

kotosalata καλό μήνα!(sorry,λιγάκι καθυστερημένα) Δε νομίζω να ξεχάσεις να πάρεις πρωτοχρονιάτικο λαχείο, δεν πρόκειται να σ'αφήσουν!

snikolas μισό δευτερόλεπτο να το σκεφτώ...ΝΑΙ! :)

proserpina, το post είχε βαθύτερο νόημα (αμ πως!) καταδείκνυε τη λαγνεία ως επακόλουθο της αδράνειας. :P Ούτε εγώ δεν κατάλαβα τι είπα! Τέλος πάντων, με λίγα λόγια, πόσα είναι αυτά που ζηλεύουμε και θα θέλαμε να είχαμε και δεν κάνουμε καμιά προσπάθεια γι'αυτά, μένοντας απλά στη θεωρία.

evelina...πολύς κόσμος έχει μάλλον αυτή την απορία! ;)

7:22 PM  
Blogger nassos said...

Εγώ που παίζω κάπου 15 Ευρώ την εδβομάδα (7.50 Κυριακή και 7.50 Πέμπτη) τι καταλαβαίνω.

11:41 PM  
Blogger €lisavet said...

Nasso o νόμος των πιθανοτήτων είναι εναντίον σου. Με την έννοια ότι το πιθανότερο είναι να τα χάσεις. Γιατί δε δοκιμάζεις να παίζεις με λιγότερα λεφτά; Το πιο απλό σύστημα. Αν είναι το τυχερό σου, που λέει και η jojo θα κερδίσεις κι έτσι.

7:25 PM  
Blogger nassos said...

Άμα παίζω το απλό σύστημα (5+1) τότε δεν πρόκειται να κερδίσω ποτέ (οι πιθανότητες αυξάνονται στο δισεκατομμύριο). με το 5+ Όλα τα νούμερα Τζόκερ μπορείς σε μια κλήρωση να κερδίσεις και €60 (το πέτυχα την προηγούμενη εβδομάδα).

Επίσης, παίζοντας όλα τα νούμερα Τζοκερ, κερδίζεις και κάτι παραπάνω

Π.χ εάν πετύχεις 3+1, παίρνεις και το κέρδος από το 3, 2+1 και 1+1.

:D

12:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

και σε μενα να κάτσει!και σε μένα!

3:18 PM  
Blogger panos said...

εγω παιζω τα τελευταια 2 χρονια τα ιδια νουμερα 5 απλα δελτια καθε φορα δηλ.3 ευρω και ακομα περιμενωωωωωωω........

4:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home