Sunday, January 07, 2007

To άρωμα

Καταπληκτικό βιβλίο, ξεχωριστό, όπως η οσφρητική αίσθηση του πρωταγωνιστή του. Είχα μεγάλη αγωνία να δω τα πλάσματα της φαντασίας μου, που δημιουργούσα μικρή με το μυαλό μου καθώς το διάβαζα, να παίρνουν σάρκα και οστά στη μεγάλη οθόνη κι ευτυχώς δεν απογοητεύτηκα. Η ταινία που βγήκε πρόσφατα στους κινηματογράφους είναι σχεδόν αντάξια του βιβλίου, με πολύ καλό casting, κουστούμια και υπέροχη, υποβλητική ατμόσφαιρα και μουσική. Μια μικρή γεύση μπορείτε να πάρετε εδώ, στο site της ταινίας. Μικρή παρατήρηση, ο Ζαν Μπατίστ Γκρενουίγ παρουσιάζεται λίγο πιο όμορφος απ'τον κακάσχημο της αρχικής ιστορίας!

υγ: Καλή χρονιά everybody!!! :)

8 Comments:

Blogger snikolas said...

Πάρα πολύ καλή ταινία. Το μουσικό soundtrack της ταινίας επίσης. Τώρα έμαθα και πως θα αναπαράγω το άρωμα σου! :)

2:31 PM  
Blogger jojo said...

ωστε είναι καλή ε?
ωραία, γιατί ήθελα πολύ να τη δω, αλλα φοβόμουν μην με απογοητεύσει η μεταφορά του βιβλίου που μου άρεσε τόσο, στο πανί.

θα σπεύσω λοιπον!

καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι! :)

9:21 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

καλή χρονιά πουλάκι μου!

7:57 PM  
Blogger €lisavet said...

snikolas Θα με εμπιστεύεσαι λοιπόν στο εξής για επιλογή ταινίας ε..? ;)

jojo είναι πράγματι πολύ συχνό φαινόμενο η απογοήτευση σε τέτοιες περιπτώσεις, νομίζω όμως πως στη συγκεκριμένη περίπτωση η ταινία τη γλιτώνει και μάλιστα αξιοπρεπώς.
Thank u! :)

gelial ευχαριστώ! Να'σαι καλά και πάντα ερωτευμένος!hehe :)

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλή χρονιά,κούκλα!!!Όταν-και αν-ξυπνήσουν οι..."κινηματογραφιστές"(τρομάρα τους)της πόλης,θα σπεύσω να τη δω!;)

5:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μόνο σ' εμένα μου φάνηκε η ταινία απαράδεκτη? σνιφ κλαψ

5:41 PM  
Blogger €lisavet said...

evelina όντως οι επαρχιακές πόλεις πάσχουν λιγάκι από σινεμά και πολύ περισσότερο από θέατρο!


mogwai περί ορέξεως...o καθένας έχει τη γνώμη του :)

2:50 PM  
Blogger *...Nantia...* said...

την είδα την ταινία και ομολογώ ότι ήταν αρκετά καλή..(ε να μην πετάξω το δηλητήριο μου και γω μια φορά..) :)

5:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home