Saturday, September 22, 2012

Long time no sea*


Long drinks, long distances, kling klong μες στο κεφάλι μου. Πέρασε καιρός, γνωρίσαμε ανθρώπους, μικρά και μεγάλα πράγματα, αστείες και μελό καταστάσεις, μα καλύτερα αυτό που αποκαλούμε εαυτό. Κι όσο πιο πολλά μαθαίνει κανείς, τόσο συνειδητοποιεί την άγνοιά του συνήθως. Κι είναι ο χρόνος πεπερασμένος και πρέπει να κάνει κανείς επιλογές. Κι είναι το βάρος των αποφάσεων μεγάλο. Ένα απλό παράδειγμα...αν έχεις βρει μια λίστα με τα 100 καλύτερα βιβλία που γράφτηκαν στον κόσμο και διαβάζεις 1 λογοτεχνικό το χρόνο, πιθανά σ'αυτή τη ζωή, δεν προλαβαίνεις. Ούτε τα μισά. Ευτυχώς υπάρχει όμως κι αυτό που λένε "τάξη του χάους". Απόφοιτη εγώ, αριστούχα. Διαγωγή παγκοσμιοτάτη. Δεν ξέρω. Πού θα είμαι, τι θα είμαι, ποιες πεταλούδες θα πετάξουν στο Πεκίνο, ποιες εκρήξεις θα γίνουν μέσα μας. Η ζωή κυλά, ευτυχώς. Με σένα, στο ρόλο που διαλέγεις, δικιά σου σκηνογραφία, σκηνοθεσία...για το σενάριο δεν παίρνω όρκο. Προσωπικά γυρίζω κάτι σκηνές στο Βερολίνο αυτή την περίοδο. Σκοπεύω να βγάζω 2-3 φωτογραφίες αραιά και που και να τις ανεβάζω εδώ. Καλύτερα έτσι. Οι συγγραφικές μου ικανότητες εξατμίστηκαν μια ζεστή νύχτα στην Αθήνα υποθέτω...να δεις, τα βιβλία που δε διάβασα θα φταιν.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home