Monday, July 02, 2007

Ναι μεν, αλλά...

Είμαι πολύ ευαίσθητη σε θέματα περιβάλλοντος. Θέλω πολύ να συμμετέχω σε διαδικασίες όπως η ανακύκλωση, αλλά δυστυχώς δεν έχει ειδικό κάδο στη γειτονιά μου.


Μισώ το ρατσισμό. Είμαι κάθετη σ’αυτό. Ε απέναντι στους Αλβανούς είναι λογικό να νιώθω κάποια ξενοφοβία. Απ’τον καιρό που ήρθαν στην Ελλάδα η εγκληματικότητα έχει ανέβει κατακόρυφα.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, μάλιστα έχω πολλούς φίλους που είναι ομοφυλόφιλοι. Όχι, δε με έχουν φλερτάρει ποτέ. Εννοείται πως δε θέλω με τίποτα να είναι το παιδί μου gay!

Ναι, είμαι άνεργος. Άσε, δεν υπάρχουν δουλειές. Τι; Να πάω πλασιέ; Με τίποτα!

Δεν υπάρχουν άντρες σήμερα. Ναι, μου αρέσει κάποιος, αλλά σιγά μην του το δείξω. Πως να το κάνουμε, είμαι παραδοσιακή γυναίκα.

Ναι, συμμετέχω ενεργά στις κινητοποιήσεις της ανεξάρτητης αριστεράς. Νομίζω πως όλοι πρέπει να δραστηριοποιηθούν και να πάρουν θέση απέναντι σε μια τόσο αυταρχική κυβέρνηση. Τι θα κάνω μετά τη σχολή; Έχω ένα μέσο να μπω στο δημόσιο.

Τι ηλίθια αυτά τα μοντέλα! Με το ζόρι τα ΜΜΕ να μας περάσουν ως πρότυπα ομορφιάς αυτά τα αφελή, ανορεξικά πλάσματα. Σ’αφήνω τώρα φιλενάδα, θα μου κόψει η μάσκα στο πρόσωπο κι έχω να ετοιμάσω μαρουλοσαλάτα.

Δεν είναι άτομα με ειδικές ανάγκες, αλλά με ειδικές ικανότητες. Όχι, στους παραολυμπιακούς δεν πήγα. Δεν θ’άντεχα να βλέπω, θα μαύριζε η ψυχή μου.

Άκουσες για τα παιδιά στην Κίνα που τα εκμεταλλεύονται οι πολυεθνικές για ένα κομμάτι ψωμί; Τι απανθρωπιά και τι εκμετάλλευση υπάρχει στον κόσμο… Α τώρα που είπα Κίνα, πήρα ένα καταπληκτικό πάμφθηνο φορεματάκι απ’τα κινέζικα!

Τι άποψη έχεις για την Πάνια; Εγώ απορώ πως δεν την έχει κόψει ακόμη το ΕΣΡ. Αν τη βλέπω; Ε τη βλέπω καμιά φορά με παρέα, για να γελάσουμε.

6 Comments:

Blogger Lina said...

xxmmmm .. ναι... εύστοχο, αλλά πολύ σύδκολο να ξεφύγεις έστω από μερικά απ όσα λες.

Έστω και η θεωρία όμως είναι καλύτερη από την συνειδητή έλλειψή της.

9:02 PM  
Blogger snikolas said...

Μα πως... να πας, να πας να του μιλήσεις. Να χάσεις το κελεπούρι;

όσο για την Πάνια... την έκοψε το ΕΣΡ. Ευτυχώς.

9:19 PM  
Blogger €lisavet said...

Λίνα, δεν είναι τίποτα παραπάνω από λίγος αυτοσαρκασμός για τους άψογους εαυτούς μας.

Νικόλα δε με αντιπροσωπεύουν όλες οι απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο κι ας είναι στο πρώτο πρόσωπο. (I'm the author ντε! :P )Δεν ήξερα ότι κόπηκε η Πάνια. Πώς έτσι;

10:38 PM  
Blogger Dark_Maiden said...

Πολύ καλό, κοριτσάκι :)

12:13 AM  
Blogger €lisavet said...

ευχαριστώ πολύ dark :)

12:25 AM  
Blogger Giorgiogod said...

Συγχαρητήρια! Εμπνευσμένο!

9:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home