Wednesday, July 11, 2007

Meine Brille

Βλέπω dvd, το ματωμένο διαμάντι. Φοράω τα γυαλιά μου. Μετά από λίγη ώρα αποφασίζω ότι προτιμώ ν'αφήσω τον αστιγματισμό μου να λειτουργήσει ελεύθερα. Δεν είναι ανάγκη να βλέπω τους ακρωτηριασμούς με όλες τις λεπτομέρειες. Βγάζω και τοποθετώ κάπου τα γυαλιά μου. Κατά τη διάρκεια της ταινίας, γυρίζω τα κοιτάζω και σκέφτομαι, καλή κρυψώνα για χαμένο θησαυρό, πώς μου ήρθε και τα έβαλα εκεί; Να τα πάρω από εκεί μετά το πέρας της ταινίας, γιατί θα τα ξεχάσω κι άντε να τα βρω μετά.


...

2 εβδομάδες μετά κι ακόμη ψάχνω τα γυαλιά μου!!!!!
Πού τα έχω βγάλει ρε γμτ;;;
Έφαγα τον κόσμο! Μέχρι και γενική καθαριότητα έκανα αλλά δεν τα βρήκα πουθενά!
Μέχρι και μάθημα έδωσα χωρίς αυτά. Αναγκάζομαι να κάνω σχέδια στον υπολογιστή χωρίς αυτά. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα όρασης, αλλά όσο να'ναι είναι κουραστικό κι επίσης εκνευριστικό, που δεν τα βρίσκω!

Χθες, άλλη μια μέρα που τα έψαχνα μάταια και τα νευράκια μου είχαν γίνει κορδέλες, είπα να κάνω κάτι για να ξεχαστώ, ένα ανούσιο διαδικτυακό τεστάκι, μπας και καθαρίσει λίγο το μυαλό και πάρει μπρος η μνήμη. Το τεστάκι θα μου έλεγε με ποιον σελέμπριτι μοιάζω. Παρακάτω είναι τα αποτελέσματα.


(click επάνω)



όπως καταλαβαίνετε το τεστάκι μ'έκανε να νιώσω λίγο καλύτερα, δεν είμαι η μόνη που ψάχνει τα γυαλιά της!!!!!

8 Comments:

Blogger Nobody said...

Εγώ τις προάλλες είδα τον The last king of Scotland και κόντεψα να βγάλω το μεσημεριανό μου από τη μύτη.
Το επόμενο βράδυ, επειδή δεν ήξερα το περιεχόμενο, είδα και το Hotel Rwanda και αποφάσησα ότι από σήμερα θα νοικιάζω μόνο καρτούν να βλέπω.
Δε θέλω κι εγώ να ψάχνω τα γυαλιά μου!

10:58 AM  
Blogger snikolas said...

Ψάξε ψάξε δεν θα τα βρεις! Μα είναι δυνατόν; Που τα έβαλες τα άτιμα; Παίζει και να είναι μπροστά σου η να τα πέταξες όπως συνηθίζεις.

11:01 PM  
Blogger Dark_Maiden said...

Wo sind die Brille von Elsa?

Χαχα, μήπως να δοκιμάσεις φακούς μιας χρήσης μέχρι να τα βρεις;; :)

2:46 AM  
Blogger €lisavet said...

nobody όντως, η καλύτερη ιδέα! Μόνο μην πάρεις το happy feet γιατί τελικά δεν είναι και τόσο happy.

snikolas συκοφαντίες!! Επειδή έχω πετάξει 2-3 πιρούνια, σημαίνει κάτι; Αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα! :P

Dark μου, βγαίνουν φακοί με αστιγματισμό; Δεν το ήξερα, θα ρωτήσω! Αν και μεταξύ μας, βρίσκω πως είναι λίγο ταλαιπωρία.

5:06 PM  
Blogger nakupenda said...

Όλα καλά, η Elisha και η Kaley ποιες είναι?? ;)

7:42 PM  
Blogger €lisavet said...

nakupenda η Elisha έπαιζε στο 24, η Κaley δεν ξέρω!

6:19 PM  
Blogger mad2luv said...

σε βρισκω μια ΘΕΟΤΗΤΑ!!!χαχα!!!α,και εγω τα χανω συνεχεια γι'αυτο τα καταργησα...αστιγματισμο εχω,αλλα μια χαρα βλεπω...

12:02 PM  
Blogger €lisavet said...

mad2luv είμαι με όλες φτυστή! :P
Γυαλιά δε φοράω ούτε εγώ σε καθημερινή βάση, μόνο λίγο στον πίνακα και στον υπολογιστή τα χρησιμοποιώ. Εκεί δυστυχώς μου είναι σχεδόν απαραίτητα :(

1:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home