Tuesday, February 20, 2007

5 unusual things

Μετά από πρόσκληση του Νικόλα, συνεχίζω:

  1. Μ’ επηρεάζουν αρκετά τα βιβλία και οι ταινίες στον τρόπο που βλέπω τα πράγματα, τουλάχιστον πρόσκαιρα, δηλαδή την περίοδο που διαβάζω το βιβλίο ή 1-2 μέρες αφού έχω δει την ταινία.
  1. Στο μπάνιο δεν τραγουδάω, μ'αρέσει όμως να έχω τέρμα τη μουσική!
  1. Όταν ήμουν μωρό, όλοι έλεγαν στη μητέρα μου, όταν με έβλεπαν, ότι ήμουν ένα πανέμορφο, αξιολάτρευτο αγοράκι! Έτσι λοιπόν, φοράω σκουλαρίκια στ’ αυτιά μου από τότε που ήμουν μόλις λίγων μηνών!!!
  1. Έχω κερδίσει αγωνιστικό ποδήλατο σε κλήρωση.
  1. Μικρή χάθηκα στον Κίσαβο μαζί μ’άλλα 2 άτομα. Ο κυνηγός που βρήκαμε τυχαία, μας ενημέρωσε πως αν παίρναμε λάθος μονοπάτι, θα καταλήγαμε μεζεδάκια στην κοιλιά αγριογούρουνων. Μπρρρ!
Παραπέμπω το μπαλάκι στους:

vampiria
dark maiden
crazy monkey
panic room
kogi


...καλή συνέχεια! :)

2 Comments:

Blogger snikolas said...

Έχεις κερδίσει αγωνιστικό ποδήλατο σε κλήρωση; Πότε; Εγώ γιατί δεν το ξέρω; Μπορώ να το δανειστώ; Είναι ακόμη καλό; Τι χρώμα; Από τι διαγωνισμό; …και να μην ξέρω τίποτα… :)

7:35 PM  
Blogger €lisavet said...

Ναι! Έχει πολύ καιρό που το κέρδισα. Ήταν από κλήρωση που έγινε με την ομάδα του κολυμβητηρίου. Ένα τεράστιο, μπλε, αγωνιστικό ποδήλατο. Η τύχη του αγνοείται. Μάλλον θα βρίσκεται στο εξοχικό. Το έπαιρνα και όργωνα τα χωράφια θυμάμαι :P Όπως αντιλαμβάνεσαι τα λαστιχάκια του γεμίσανε τριβόλια! This means φούιτ!
Αν ενδιαφέρεσαι ακόμη πάντως, θα το ψάξω my love.

8:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home