Thursday, February 22, 2007

Πολιτικό ημερολόγιο;

Διατηρεί ο Βενιζέλος blog απ'τον Νοέμβριο ? Κι εγώ που ζω; Ενθουσιάστηκα τώρα! Μη μου πείτε ότι γίνεται και πραγματικός διάλογος, θα τρελαθώ! Άντε με το καλό κι άλλοι πολιτικοί μας, βλέπε Γιαννάκου, Αλογοσκούφη, Πάγκαλο, να συνεχίσουν στο δρόμο που χάραξε...νομίζω ότι θα εμπνεύσουν πολύ σουρεάλ (εώς και δημιουργικές!) συζητήσεις. Αρκεί να απαντούν οι ίδιοι και να μη μιλούν σαν εκπρόσωποι τύπου, με ξύλινη γλώσσα, γενικότητες και συνεχείς παραπομπές:"γι'αυτό έχω απαντήσει εκεί, για το άλλο έχω απαντήσει παρά εκεί" κλπ. Μακάρι, μακάρι...αν και πολύ αισιόδοξη με κόβω για το αν αυτό θα επιφέρει κάποιες αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό.


ps: Βλέπω αυτή τη στιγμή τον Αλογοσκούφη στην tv, που προσπαθεί να καλύψει την γκάφα του με το ΑΕΠ. " Δε χρειάζεται υστερία, όπως πληρώναμε τα χρέη μας τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος, ε θα πληρώσουμε κάτι παραπάνω."
Καμιά υστερία κύριε Αλογοσκούφη μου, μια χαρά ήρεμοι είμαστε. Έχω δε μια καλύτερη ιδέα να προτείνω...να πληρώστε εσείς τα παραπάνω!! Τι ανάγκη έχετε; Ζείτε σε μια πολύ πλούσια χώρα!!!

3 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

ενθουσιάστηκες που έχει βλογ ο βενιζέλος; να το κοιτάξεις, μην το αφήσεις έτσι!
:)

6:24 PM  
Blogger snikolas said...

Το να απαντάνε οι ίδιοι μου φαντάζει ουτοπικό! Όσο για το τι θα κληθούμε να πληρώσουμε και φέτος… ετοιμάζω από τώρα την πέτρα γύρω από τον λαιμό μου.

7:49 PM  
Blogger €lisavet said...

YO!Reeka's αχαχαχαχαχα! Λες; Νομίζω πως ούτε ο ψυχολόγος θα με πιστέψει!


snikolas κερνάω καφέ της παρηγοριάς... ;)

11:26 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home