Wednesday, March 14, 2007

7 movies

Ευχαριστώ την evelina και την jojo για την πρόσκληση :)
Συνεχίζω το παιχνίδι με 7 ταινίες που μου έκαναν εντύπωση και μου έρχονται αυτήν τη στιγμή αυθόρμητα στο μυαλό:

1. The game (ευρηματικό)
2.La vita e bella (συγκινητικό)
3.Requiem for a dream (σοκ)
4.Σπιρτόκουτο (greek σοκ)
5.Σώσε με (αληθινή,αστεία)
6.Le diner de cons (πολύ αστεία)
7.As good as it gets (Jack Nicholson-τι άλλο;)


Κάνω πάσα στους snikolas, allitnil, trilian, araxto, dark_maiden, marilina!
Καλή συνέχεια ;)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Μόνο το "Σπιρτόκουτο" δεν έχω δεί..Και τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση στα 3 και 7 (ε,Jack είναι αυτός...;))

Φιλιά**

4:08 PM  
Blogger €lisavet said...

Βασικά Εβελινάκι έγραψα αυτές που μου έκαναν εντύπωση, δεν τις συστήνω απαραίτητα. Οπότε αν δεις το σπιρτόκουτο, μην αρχίσεις να μου πετάς μολότοφ μετά! :P

4:32 PM  
Blogger snikolas said...

Το the game είναι super ταινία. Θυμάμαι που δεν ήξερα τι ταινία θα δω και έπεσα από τα σύννεφα. Δεν περίμενα σε καμία περίπτωση μια τόσο καλή ταινία.

5:44 PM  
Blogger €lisavet said...

Κι εγώ απροετοίμαστη την είχα δει στο σινεμά. Ήμουν και μικρή και θυμάμαι πως είχα ενθουσιαστεί! :)

9:16 AM  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Και το ΣΩΣΕ ΜΕ ήταν καταπληκτική. ΠΟλύ αληθινή. Όλοι έχουμε περάσει αν όχι από αυτήν από παρόμοια φάση...

3:41 PM  
Blogger €lisavet said...

Συμφωνώ Ηλία. Ψυχογράφημα, πραγματικά.

12:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home